Buitenschoolse opvang

Voor en na schooltijd zijn er mogelijkheden voor de opvang van uw kind(eren).
Vanuit school hebben wij contact met verschillende BSO’s die uw kinderen ook ophalen op school.
Klik op de logo’s voor de bijbehorende websites.

Bij de naschoolse opvang zijn de groepen gesplitst naar leeftijd: tot 7 jaar gaan kinderen naar BSO Villa en vanaf 7 jaar naar BSO Zandberg. Daarnaast is er voor kinderen vanaf 6 jaar ook de Sport BSO Baronietuin.

Flekss is een buitenschoolse opvang die de nadruk legt op sporten. Dagelijks staan er leuke sport- en spelactiviteiten op het programma.

Er valt van alles te beleven op onze BSO in dit voormalige Maria-klooster dat nog glas-in-lood ramen en een prachtige ontvangsthal heeft. De kinderen komen op onze BSO echt tot rust na een lange dag school.

Wat is er fijner voor je kind dan na een drukke schooldag relaxen met leeftijdsgenoten? Dat is precies wat je kind kan doen bij onze bso. Lol maken en ontspannen staat voorop. Je kind mag zelf kiezen waar het zin in heeft. Buiten spelen, een spannend spel doen, een toffe workshop volgen of even rustig lezen. We hebben regelmatig uitjes en mooie projecten dankzij samenwerkingen met onder meer Staatsbosbeheer en UNICEF.